Użyj wyobraźni (film)
Ruszyła druga edycja kampanii społecznej pod hasłem „Użyj wyobraźni” mówiącej o zagrożeniach, jakie na drogach powodują młodzi kierowcy.
Ruszyła druga edycja kampanii społecznej pod hasłem „Użyj wyobraźni” mówiącej o zagrożeniach, jakie na drogach powodują młodzi kierowcy.
Zasadniczym przekazem kampanii jest to, że młodzi kierowcy zabijają codziennie 3 osoby w Polsce (średnio statystycznie w przypadku kierowców w wieku 18-24 lata). Odbiorcy komunikatów prowadzonej kampanii – młodzi kierowcy – otrzymują wyraźną informację, że samochód to nie tylko zabawa, ale także ryzyko, więc muszą jeździć ostrożniej. Komunikaty kierowane są również do bliskich młodych kierowców. Celem tego przekazu jest zwrócenie przez nich uwagi na problem i wywołanie presji na młodych kierowców, by jeździli mniej ryzykownie.
Zobacz film.
Film w formacie nieobsługiwanym przez odtwarzacz. Pobierz plik (format flv - rozmiar 2.02 MB)